دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

حجت الاسلام اختری اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی خواست



قالیباف قانون رتبه‌بندی معلمان را به دولت ابلاغ کرد


تهران- ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی قانون رتبه‌بندی معلمان را برای…


  • حجت‌الاسلام اختری: اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی خواست مردم است


    حجت‌الاسلام اختری: اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی خواست مردم است


    تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به…


  • تلاش دولت ایجاد اقتصاد رقابتی با بازیگران واقعی در صنعت خودروسازی است

    تهران- ایرنا- نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه توجه به خواسته‌های بحق مردم باعث همراهی آنها با نظام می‌شود، گفت: خواسته مهم مردم اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی است.


    به گزارش خبرگزاری ایرنا از دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی اختری با اشاره به اینکه توجه به خواسته‌های بحق مردم باعث همراهی آنها با نظام جمهوری اسلامی می‌شود، اظهار کرد: یک خواسته مهم مردم اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی است.


    نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اجرای عدالت آرمانی است که تمام پیامبران برای اقامه آن آمدند و هدف نهایی انقلاب جهانی حضرت صاحب الزمان(عج) است، افزود: جامعه‌ای که عدالتمداری را رعایت نکند نمی‌تواند خود را پیرو اسلام و طرفدار حضرت مهدی (عج) بداند.


    حجت‌الاسلام اختری خاطرنشان کرد: شاهدیم دولت سیزدهم به دنبال ایجاد تحول در کشور است اما در این زمینه باید به این مساله توجه شود که مقدمه ایجاد تحول در کشور این است که در سه حوزه سازمان برنامه و بودجه، نظام اداری و استخدامی و نظام آموزش و پرورش تحول ایجاد شود که البته تحول در حوزه نظام آموزش و پرورش از اهمیت بیشتری برخوردار است.


    وی یادآور شد: مردم شرافتمند و غیور ایران سختی‌ها را به خاطر اسلام و انقلاب تحمل می‌کنند اما وجود تبعیض برای آنها پذیرفته نیست و در مقابل زیاده‌خواهی‌ها می‌ایستند.