دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

جوکار عملکرد عبدالملکی در به کارگیری جوانان مثبت است



۵۰۰ سال روابط «بی‌تعارف» ایران و روسیه


تهران- ایرنا- روابط ایران و روسیه، فراز و نشیب‌های زیادی را تجربه…


  • مخبر: مادران شهدا الگوی صبر و مقاومت هستند و شهیدوار زندگی می‌کنند
    P>محمدصالح جوکار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا در ارزیابی خود از عملکرد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر بخواهیم ارزیابی از عملکرد وزیران داشته باشیم، نمی‌توان قضاوت کرد که عملکرد آنها در این مدت کوتاه مثبت بوده یا نبوده است.


    نماینده یزد در مجلس شورای اسلامی افزود: البته جهت‌گیری‌ها و سمت و سوها و آنچه که به عنوان هدف مشخص می‌شود تا الان خوب بوده است. 


    جوکار بیان کرد: به‌کارگیری نیروهای جوان و انقلابی بسیار حائز اهمیت است و در حوزه‌های مختلف و ایجاد اشتغال گام‌های مثبتی برداشته شده است.


    وی عنوان کرد: با توجه به تجربیات قبلی که وزیر کار در کمیته امداد امام (ره) و در بحث اشتغالزایی داشته امروز این تجربیات می‌تواند در این وزارتخانه اثرگذار و اثربخش باشد.


    رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس در ارزیابی خود از عملکرد وزیر در برخورد با مفاسد گفت: در برخورد با فساد اصل موضوع این است که ریشه‌های فساد خشکانده شود و البته ریشه‌های فساد در عدم نظارت‌های دقیق بر عملکرد مجموعه‌های اقتصادی خصوصا در حوزه شستا است که به وابسته به برخی افراد است.


    جوکار تصریح کرد: باید به گونه‌ای تنظیم مقررات کنیم که جلوی فساد گرفته شده و با مفسد برخورد شود و انتظار مردم هم این است که دیگر فسادی رخ ندهد و عوامل ایجاد فساد به‌طور کلی برچیده شود، امیدواریم وزیر در این زمینه هم بتواند کارنامه خوب و موفقی ارائه کند.


    وی اظهار کرد: باید اشکالات کار و گلوگاه‌ها به شکل شفاف به مردم اعلام شود و اقداماتی هم که در راستای برداشتن این موانع و شفاف‌سازی صورت گرفته برای مردم تبیین شود.


    جوکار بیان کرد: جریان مخالف دولت دنبال این است که بهانه‌گیری کند و به جای انتقاد درست به بحث‌های حاشیه‌ای بپردازد.


    وی عنوان کرد: نباید به انتقادات نمایندگان و سوالات و تذکرات آنها به عنوان جریان مخالف نگاه کنیم بلکه باید پاسخ شفاف و صریح داده شود که ذهن مردم نسبت به موضوعات شفاف شود. 


    رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی در مجلس ادامه داد: هر مساله‌ای هم که در رسانه‌ها مطرح می‌شود باید توسط تیم رسانه‌ای دولت برای مردم شفاف و روشن کند.