دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تداوم رایزنی های خزعلی در نیویورک دیدار با وزیر کار و امور اجتماعی

نیویورک- ایرنا- انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده عصر پنجشنبه (به وقت محلی) در حاشیه شصت و ششمین نشست کمیسیون مقام زن در مقرسازمان ملل متحد در نیویورک با نارک مگردچیان وزیر کار و امور اجتماعی ارمنستان دیدار و گفت وگو کرد.


به گزارش ایرنا، در این دیدار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اشاره به نقش جمهوری اسلامی ایران بعنوان هماهنگ کننده کارگروه زنان اتحادیه کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیورا)، برخی از اقدامات کشور در حوزه اشتغال بانوان، مهارت آموزی و توانمند سازی اقتصادی زنان، ارائه خدمات مشاوره ای به زوجین در طول چهار سال نخست زندگی و در راستای حفظ و استحکام بنیان خانواده و اقدامات صورت گرفته در جهت حفظ هویت جوانان با توجه به تحولات تکنولوژیکی در فضای مجازی را تشریح کرد.


خزعلی در این دیدار، پیشنهاد همکاری دو کشور در بحث های دانشگاهی در حوزه زنان و خانواده و تعریف پروژه‌هایی در این زمینه را مطرح کرد.


نارک مگردچیان (Narek Mkrtchyan) وزیر کار و امور اجتماعی ارمنستان نیز با اشاره به روابط حسنه دو کشور و گفت وگو با مقامات وزارت کار کشورمان، در ارتباط با توسعه مهارت آموزی بین دو کشور، ابراز امیدواری کرد بخشی از این پروژه به حوزه زنان اختصاص یابد.


 وی همچنین به تفاهم نامه سال ۲۰۱۹ دو کشور در حوزه زنان اشاره و ابراز امیدواری کرد، با پایان همه گیری کرونا، فرصت بیشتری برای تبادل کارشناسان و برگزاری کارگاه‌هایی در حوزه زنان و خانواده بین دو کشور فراهم شود.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40