دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بحران سازی های رژیم مافیایی آمریکا در راستای منافع کارخانه های

تهران_ایرنا_عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس گفت: بحران سازی‌های رژیم مافیای آمریکا اتخاذ می کند تنها در جهت تامین منافع کارتل های اقتصادی و سیاسی و تولیدکنندگان سلاح در این کشور است.


سید حمیدرضا کاظمی نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در مورد رژیم مافیایی آمریکا گفت: حاکمیت آمریکا حاکمیت استعماری است و به دنبال آن است تا با تک  قطبی کردن جهان خود را رهبر همه کشورها بداند و اراده خود را از این طریق بر همگان تحمیل کند.


وی افزود: رژیم مافیایی آمریکابه دنبال آن است تا هر آن چه که در جهت تامین منافع اش باشد را خوب معرفی کرده و به حمایت از آن بپردازد و هر آنچه که منافع اش را تهدید کند یا در تضاد با منافع اش باشد را زیر سوال ببرد و با آن مقابله کند.


نماینده مردم پل‌دختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: واقعیت این است که در آمریکا این لابی صهیونیست است که همه کاره است و در واقع هیئت حاکمه آمریکا صهیونیست‌ها هستند لذا همه تصمیمات در جهت تامین منافع صهیونیستها اخذ می‌شود.


کاظمی خاطرنشان کرد: رژیم مافیای آمریکا هیچ وقت به فکر دیگر ملت‌ها حتی به فکر ملت آمریکا نیست و تصمیماتی که اتخاذ می کند تنها در جهت تامین منافع کارتل های اقتصادی و سیاسی و تولیدکنندگان سلاح در این کشور است.


وی افزود: جنگ هشت ساله رژیم بعث علیه ایران، کشتار مردم سوریه، عراق و افغانستان، کشتار زنان و کودکان در فلسطین طی دهه‌های گذشته توسط رژیم صهیونیستی هیچکدام در ظاهر هم محکوم نشده است.


عضو کمیسیون شوراها و سیاست داخلی مجلس با اشاره به برخورد دوگانه غرب با حقوق بشر گفت: تنها پس از گذشت چند روز  از شروع درگیری در اوکراین، کشورهای غربی و آمریکا، اقدامات روسیه را محکوم می کنند.


کاظمی خاطرنشان کرد : نفوذ صهیونیست ها و حمایت هیئت حاکمه آمریکا از آنها تا اندازه ای است که اگر ورزشکاری بخواهد در حمایت از آرمان فلسطین از رویارویی با ورزشکاران این رژیم نامشروع خودداری کند آنرا از حضور در میادین بین‌المللی محروم می سازند.