دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

امیر سیاری حضور راهیان نور در مناطق عملیاتی همان قدرت نرم انقلاب

اهواز- ایرنا- معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت:حضور راهیان نور در مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس همان قدرت نرم انقلاب اسلامی در برابر هجمه های بی امان رسانه های دشمن است که باید در اختیار جوانان که سربازان جبهه فرهنگی هستند قرار گیرد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری در بازدید از نمایشگاه نیروی دریایی در خرمشهر بیان کرد: وقتی نسل آن روزهای حماسه و خون در کنار این نسل جوان قرار می گیرند، حال و هوای آن دوران دوباره قلیان پیدا کرده و این جوشش، بذر فرهنگ ایثار و مقاومت را در جوانان کاشته و برای همه نسل ها ماندگار می کند.


وی گفت:ما باید برای همگان این را به تصویر بکشیم که چه کردیم و چه شد و آیندگان چکار باید بکنند.


امیر سیاری افزود: وقتی نقشه این سرزمین الهی را می بینید مشخص می شود که ملت ایران در دفاع از وطن و دین خود چه کردند، این راهیان نور می تواند چراغ راه آیندگان شود تا راه را از بیراهه تشخیص دهند.


معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هنوز به یاد دارم که برای وجب به وجب خرمشهر چه فداکاری ها شد و چه خون های پاکی به زمین ریخت، باید این دلاوری ها را به دور از دو آفتی که فرماندهی معظم کل قوا فرمودند، یعنی فراموشی و تحریف برای ملت بازگو کنیم.


امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز وارد خوزستان شد و  از نمایشگاه فرهنگی آب تیمور، یادمان شهدای شلمچه، یادمان علقمه و نمایشگاه نیروی دریایی در خرمشهر بازدید کرد.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40