دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

امام جمعه آستارا کشورهای منطقه نباید به اسرائیل دلخوش باشند

آستارا – ایرنا – امام جمعه شهرستان مرزی بندر آستارا گفت: حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به مقر صهیونیست ها در اربیل عراق این پیام را برای کشورهای منطقه در پی داشت که نباید به اسرائیل دلخوش باشند.


به گزارش خبرنگار ایرنا محمدجواد باقری ارومی در خطبه های آئین عبادی سیاسی نمازجمعه آستارا افزود: آمریکا و اسرائیل در سال های گذشته عملیات های مختلفی را علیه ایران اسلامی طراحی کرده بودند که پرونده ترور دانشمندان هسته ای و به شهادت رساندن سردار سلیمانی از جمله آنها بود و باید هر لحظه منتظر انتقام سخت باشند.


وی اضافه کرد: قدرتمندترین ابزار دفاعی ما موشک و دیگر تجهیزات نظامی است و همین توان موشکی کشور به عنوان عامل بازدارنده باعث هراس، رعب و وحشت دشمنان شده است.


امام جمعه آستار اظهار کرد: حمله به پایگاه های رژیم صهیونیستی به طور مستقیم از خاک کشور عزیزمان ایران و در ساعت شهادت شهید سلیمانی صورت گرفت و ساعت ۱:۲۰ بامداد لحظه کابوس دشمنان ماست و از این به بعد هر اقدام جنایتکارانه صهیونیست ها را به طور مستقیم پاسخ خواهیم داد.


وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی در حال فروپاشی و نابودی است و حاکمان کشورهای عربی خلیج فارس و رئیس جمهور ترکیه برای حفظ امنیت خود به رژیم سست صهیونیستی دل خوش نکنند و با طناب پوسیده آنها به چاه نروند.


خطیب جمعه آستارا با محکوم کردن اعدام دسته جمعی ۸۱ نفر در عربستان و به خصوص ۴۱ شیعه بی گناه، گفت: این اقدام نشأت گرفته از تفکر قبیله ای و جاهلیت حاکم بر فضای عربستان سعودی است و مدعیان حقوق بشر اگر واقعا حامی حقوق انسان ها هستند نباید بین شهروند اوکراینی و شهروند عربستانی برای آنها فرقی وجود داشته باشد.


باقری ارومی با تبریک پیشاپیش سال نو و بهار طبیعت، افزود: دگرگون شدن طبیعت از نشانه های قدرت خداست و در این بهار طبیعت شایسته است دلهای خود را دگرگون کنیم و بدی ها، زشتی ها، اختلافات و کینه ها را دور بریزیم.


شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.