دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

افزایش ۱۶۴ درصدی تولید در گروه صنایع کاغذ پارس هفت تپه

دزفول – ایرنا – مدیرعامل گروه صنایع کاغذپارس هفت‌تپه از افزایش ۱۶۴ درصدی تولید در این شرکت از ابتدای واگذاری این شرکت به بخش خصوصی تاکنون خبر داد و گفت: روند تولید در این شرکت از سال ۱۳۹۲ که به بخش خصوصی واگذار شده تاکنون همچنان رو به افزایش است.


سیدعبداله موذنی روز جمعه در آیین جشن یک سالگی کارخانه تولید مواد یکبار مصرف سلولزی که بهمن پارسال گذشته در این شرکت راه‌اندازی شد افزود: تولید کاغذ در این شرکت از حدود ۳۰ هزا تن در سال به بیش از ۸۰ هزار تن افزایش یافته است.
وی همچنین درباره کارخانه تولید مواد یکبار مصرف سلولزی در گروه صنایع کاغذ پارس گفت: برای نخستین بار در کشور طرح تولید مواد سلولزی که یکی از بزرگترین کارخانه‌های تولید این مواد در دنیا است با استفاده از تفاله نیشکر در شهرستان شوش اجرا شد.
وی ادامه داد: ظروف و قطعات تولید شده در شرکت پارس طبیعت سلولز تنها ظروف یکبار مصرف در کشور هستند که قابلیت تجزیه و کمپوست را دارند ضمن اینکه در دمای ۲۷۰ درجه سانتیگراد ماکروفر و همچنین دمای منفی ۴۰درجه قابل استفاده بوده و هیچ زیانی برای مصرف کننده ندارند.
وی به توسعه و افزایش تولید در شرکت پارس طبیعت سلولز با ورود ماشین آلات جدید خریداری شده اشاره کرد و گفت: چهار ماشین جدید برای افزایش ظرفیت تولید و اشتغال برای این شرکت خریداری شده  که با نصب و راه اندازی آنها شاهد افزایش تولید و اشتغال در منطقه خواهیم بود.
نخستین و بزرگترین شرکت تولید ظروف یکبار مصرف سلولزی کشور در گروه صنایع کاغذ پارس هفت تپه راه‌اندازی شد. کارخانه این شرکت دارای چهار خط تولید است که هر کدام از این خطوط ظرفیت تولید ۱۰ تن ظروف سلولزی در شبانه روز را دارا هستند.
گروه صنایع کاغذ پارس در شهرستان شوش نخستین و بزرگترین شرکت تولید خمیر کاغذ، کاغذ چاپ و تحریر و کاغذ بسته بندی در سال ۱۳۴۹ فعالیت خود را آغاز کرد.
گروه صنایع کاغذ پارس هفت تپه انواع کاغذ فلوتینگ برای مصارف کارتن سازی ، کاغذ سفید و خمیر برای تولید تی شو و ظروف یک بار مصرف ، انواع کاغذ بسته بندی و بهداشتی مورد استفاده در صنایع غذایی و دارویی ، کاغذ رنگی برای مصارف تحریر و اداری همچنین کاغذ کرافت تولید می‌کند.
 این شرکت در۲۰ کیلومتری شهر شوش در شمال خوزستان واقع است.