دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اجاره ویلا یا هتل در سفر به دماوند

چند سالی است که دماوند بیشتر از قبل توانسته طرفداران زیادی پیدا کند و همین موضوع باعث شده که افراد زیادی برای دور شدن از هیاهو و ترافیک تهران، آخر هفته‌های خود را در این شهر باصفا سپری کنند.


برای آسایش و تامین رفاه مسافران، چندین ویلا و هتل در شهر دماوند ساخته شده که افراد می‌توانند در آن‌ها اقامت داشته باشند. اگر می‌خواهید با هتل‌های دماوند و وبسایتی برای رزرو آن‌ها آشنا شوید، این مطلب را تا پایان مطالعه کنید.




این هتل یکی از نوسازترین هتل‌های دماوند است و سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را آغاز کرد. هتل نمکی در منطقه کشاورزی خورشید تاسیس شده و به‌همین‌دلیل در آن می‌توانید مناظری تماشایی و کم‌نظیر را از پنجره‌های هتل ببینید. این هتل ۱۶ سوئیت دارد که می‌توانید آن‌ها را برای اقامتتان انتخاب کنید. اگر دنبال اجاره ویلا کردان هستید، می‌توانید هتل نمکی خورشید را رزرو کرده و با خودرو شخصی از دماوند به کردان بروید.



اجاره ویلا یا هتل در سفر به دماوند



واحدهای این هتل را باید ساعت ۱۴ ظهر تحویل گرفته و روز تحویل، ساعت ۱۲ واحد را تحویل دهید. برای این‌که خدمات نظافت سوئیت‌ها انجام شود، مسئولان مجبور هستند که حداقل ۲ ساعت زمان را صرف هر واحد کنند. از پنجره‌ واحدهای این هتل می‌توانید منظره‌ای تماشایی از کوه سربه‌فلک کشیده و زیبا را ببینید.



ازجمله امکانات این هتل می‌توانیم به پارکینگ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، لابی، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در محوطه هتل، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات، محل ماهی‌گیری، فرغون سواری، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، لابی و… اشاره کنیم. از آن‌جایی که هتل نمکی خورشید در منطقه باصفایی ساخته شده، افراد زیادی جلسات خود را در آن برگزار می‌کنند. سالن اجتماعات این هتل برای برگزاری جلسات دور از ترافیک، هیاهو و آلودگی بهترین پیشنهاد است.


رستوران این هتل ۱۰۰ نفر ظرفیت دارد و در آن انواع غذاهای محلی، بین‌المللی و ایرانی سرو می‌شود. اگر بخواهید میان‌وعده میل کنید، فقط کافی است بین ساعات ۸:۳۰ تا ۲۲ به کافی‌شاپ هتل رفته و میان‌وعده موردعلاقه‌تان را با کیفیتی بالا میل کنید.


در هرکدام از سوئیت‌های هتل نمکی خورشید هم امکانات و خدمات مختلفی وجود دارد که برای آن‌ها می‌توانیم به سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، اینترنت، مبل، سرویس بهداشتی، حمام، کمد، دراور، وسایل بهداشتی، دمپایی، سشوار و… اشاره کنیم.



اجاره ویلا یا هتل در سفر به دماوند


این هتل، یکی‌دیگر از پیشنهادها برای رزرو هتل یا اجاره ویلا دماوند محسوب می‌شود. مدت زیادی از ساخت هتل هشت‌بهشت نمی‌گذرد. این هتل سال ۱۳۹۹ فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت زمانی کوتاه توانست طرفداران زیادی را پیدا کند. هتل هشت‌بهشت دماوند یک طبقه زیرزمین و ۳ طبقه دارد که در آن ۸ واحد اقامتی ساخته شده.


این هتل در شهر دماوند ساخته شده و با تهران حدود ۶۰ کیلومتر فاصله دارد. اگر می‌خواهید از شلوغی و ترافیک تهران فاصله بگیرید، حتما این هتل را برای اقامتتان انتخاب کنید. هتل هشت‌بهشت در موقعیت مکانی مناسبی واقع شده و به‌همین‌دلیل دسترسی آسان برای رفتن به جاهای دیدنی این شهر مانند روستای مشا، آبشار تیزآب، پیست اسکی آبعلی و… برایتان فراهم می‌کند. اگر مراحل اجاره ویلا کردان را انجام داده‌اید و الآن می‌خواهید به دماوند بروید، این هتل زیبا یکی از بهترین پیشنهادها برایتان محسوب می‌شود.



ازجمله امکانات این هتل می‌توانیم به پارکینگ، آسانسور، روزنامه، نمازخانه، صندوق امانات، لابی، سرویس بهداشتی در لابی، رستوران، سالن بیلیارد، تلویزیون، مبل و میز در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، خشک‌شویی، خدمات بیدارباش، راهنمای تور، تاکسی سرویس و… اشاره کنیم. رستوران این هتل روی پشت بام ساخته شده و ۱۶ نفر ظرفیت دارد. در این رستوران فقط می‌توانید بین ساعات ۸ تا ۱۰ صبحانه میل کنید.




اجاره ویلا یا هتل در سفر به دماوند