دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تولید یک هزار محصول دانش بنیان در مازندران

ایسنا/مازندران معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با تشریح بخشی از دستاوردهای بی بدیل مازندران در عرصه های علمی و نوپدید به سازماندهی ۴هزارو ۲۰۰نفر از جوانان نخبه در ۳۰۰شرکت دانش بنیان این استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون یک‌هزار محصول فناورانه از سوی این شرکت ها تولید و به بازار مصرف عرضه می شود.


روح الله سلگی در نخستین جلسه ستاد اردوهای راهیان پیشرفت مازندران اظهار کرد: پیشرفت محسوس کشورمان در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی مایه حیرت و عصبانیت جریان غربگرا و دشمنان شده است.


وی لزوم توجه به امید آفرینی را خاطرنشان کرد و افزود: آشنایی نسل جوان و نوجوان با پیشرفت های علمی، فرهنگی ، دفاعی و صنعتی موجب اعتلای کشور می شود.


این مسئول از راه اندازی ستاد ملی راهیان پیشرفت با ابلاغ رئیس‌جمهور در کشور خبر داد و افزود: برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با شرکت جوانان و نوجوانان در سطح کشور در دستور کار قرار گرفت.


سلگی با اشاره به تلاش جریان غربگرا و دشمنان برای ایجاد یأس و ناامیدی در کشور اظهار کرد: جریان معتقد به اندیشه های غربی با وادادگی و انفعال در پی وابستگی کشور به غرب است و توانایی های داخلی را به هیچ می انگارند.


معاون استاندار با اشاره به ماهیت فرهنگی انقلاب، اصول آرمانی کشور را متکی به توانستن و تحقق اراده های ایمانی دانست و افزود: دشمنان بیرونی با همگرایی جریان غربگرا از طریق فضای مجازی و رسانه های پرشمار تغییر جریان فکری نسل جوان و نوجوان کشورمان را هدف گرفته است.


وی با بیان اینکه دین ستیزی بن مایه جریان لیبرالی غربی است خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتکا به توانایی جوانان غیرتمند خود انحصار علم و تکنولوژی های نوین علمی و فناورانه در جهان را شکست که همه این دستاوردها محصول تبلور اندیشه های دینی است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرحواله ارزی به خارج از ایرانلینک مطالب دیگرآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن